Nog maar

Black Deals: tot 65% korting + tot 14% extra op bijna alles

Design Weeks: tot -25% op premium merken

Contacteer ons


Hoe kunnen wij je helpen?

Bekijk eerst even onze FAQ's, misschien is het antwoord op je vraag hier al te vinden.

Veelgestelde vragen - FAQ's

Hoe kan ik een artikel retourneren?
 

Via ons retourportaal u een retourlabel aanvragen en het artikel binnen de aangegeven retourtermijn kosteloos aan ons retourneren. Als u de retourzending via een door u gekozen koerier aan ons retourneert, kunnen wij de verzendkosten jammer genoeg niet vergoeden.

Meer informatie vind je onder Retourneren in onze online shop.

Hoelang heb ik tijd om een artikel te retourneren?
 

50 dagen. Bovenop de wettelijke 14 dagen bedenktijd, bieden wij je vrijwillig nog 16 extra dagen aan om te retourneren. Je kan de artikelen zonder opgave van reden binnen de 50 dagen aan ons retourneren.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
 
Informatie over de verzendkosten vind je hier. Vanaf een bestelwaarde van €99 worden er binnen België geen verzendkosten in rekening gebracht. Wel wordt er bij grote artikelen per bestelling een extra toeslag van €39,90 aangerekend.

Kan ik op factuur bestellen en achteraf betalen?
 
Als particulier kun je bij ons op rekening bestellen en dus achteraf betalen. Kies hiervoor tijdens het bestelproces voor “Achteraf betalen via RatePAY” Deze betaalmethode wordt mogelijk gemaakt door onze samenwerking met RatePAY.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
 

Via ons retourenportaal heb je direct contact met onze klantendienst en kan je artikelen terugsturen. Hiervoor log je in met je ordernummer en e-mailadres. De nodige gegevens voor de aanmelding kan je op uw factuur of bestelbevestiging terugvinden. Daaropvolgend ontvang je een kosteloos retourlabel om de aangemelde artikelen te retourneren.

De nieuwe bestelling kan je dan opnieuw via onze online shop plaatsen.

Meer informatie vind je onder Retourneren in onze online shop.

Retourenportaal

Gaat het om een retourzending of een defect/beschadigd artikel?

Gebruik dan voor een snelle verwerking ons retourenportaal:

 

Contacteer een medewerker van de klantenservice.

Contactformulier

Voor de gegevens die je via ons contactformulier verstuurt, geldt onze Privacyverklaring.

Telefonische service

Let op! Onze telefonische service is op de volgende feestdagen gesloten:

  • Hemelvaart: Donderdag 9 mei 2024

Voor dringende vragen kun je ons contactformulier gebruiken.

Voor particuliere klanten

Ma-Vr 08-18 uur

 

025 88 14 88

Voor zakelijke klanten

Ma-Vr 08-18 uur

02 320 46 40

Email: zakelijk@lampen24.be